Українська креативна студія Twid спільно з британською Red Bee Creative запустили платформу для співпраці між українськими та світовими креативними агенціями. 

Ініціатива Twïnning, за задумом творців, має спростити пошук союзників для колаборацій і зміцнити зв’язки між українською та світовою креативними спільнотами. 

Ідея створення подібної платформи виникла тоді, коли на початку російського вторгнення Twid отримала повідомлення від лондонської агенції Red Bee Creative з пропозицією допомогти, розповідає керівник із розвитку бізнесу Саша Алімов.

«За рік співпраці командам удалося пропрацювати ребрендинг Red Bee Creative, сумісно взяти участь у тендері на Євробачення 2023, а також завдяки нетворку Red Bee до Twid звернулася інша британська компанія й долучила до спільного проекту для FIFA», – діляться в команді креативної студії. 

Співпраця з іноземцями, за словами Twid, дасть українським агенціям більше можливостей, конструктивну критику, ви зможете зарекомендувати себе на ринку й запустити спільні проєкти чи ініціативи. Усі охочі долучитися до Twїnning можуть зробити це, приєднавшись до спільноти в LinkedIn. Далі агенції мають розповісти про свою команду, відповідати на запити або самому шукати цікаві пропозиції від іноземних агенцій.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Мінкульт і USAID запускають грантову програму для представників креативних індустрій. Сума кожного гранту – від 600 тисяч до 1,2 мільйона гривень. Як податися, розповідаємо за посиланням

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі