У Києві підвищили дозволену швидкість з 50 до 80 км/год на деяких ділянках вулиць попри вимоги безпеки від Мінінфраструктури, пишуть «Пасажири Києва».

Що відбувається?

Патрульна поліція повідомила про підвищення швидкісного режиму на деяких ділянках вулиць у Києві та Дніпрі в період з 1 квітня по 1 листопада. Ділянки у столиці, де дозволили збільшення швидкості:

  • проспект Романа Шухевича (від Північного мосту до вулиці Оноре де Бальзака);
  • вулиця Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вулиці Електриків);
  • Наддніпрянське шосе;
  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Столичне шосе (до вулиці Академіка Заболотного);
  • проспоспект Миколи Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі);
  • проспект Степана Бандери (від Оболонського проспекту до Північного мосту);
  • автодорога Р-69 (від вулиці Озерної до межі міста Києва).

Представники ГО «Пасажири Києва», U-Cycle та Урбан-ради провели інспекцію вищезазначених відрізків вулиць і виявили, що жодна з них не відповідає факторам, які дозволяють підвищити швидкісний режим до 80 км/год. Відповідне рішення порушує вимоги, схвалені Міністерством інфраструктури у 2018 році, зазначають «Пасажири Києва».

ПІДВИЩУВАТИ ШВИДКІСТЬ БІЛЬШЕ, НІЖ 50 КМ/ГОД НЕ МОЖНА, якщо на відстані до пʼяти метрів від краю проїзної частини присутні тверді об'єкти (всі вищезазначені вулиці), а також якщо велосипеди рухаються в потоці з автомобілями (всі вищезазначені вулиці, крім Бандери, Шухевича, Бажана).

Підвищити швидкість до 60 км/год можна, якщо присутні зупинки громадського транспорту (всі вищезазначені вулиці) згідно з методологією, затвердженою Мінінфраструктури.

«Пасажири Києва» також зазначають, що місцева влада та Патрульна поліція проігнорувала заклики громадських організацій не підвищувати швидкісний режим з 1 квітня.

   

Раніше Тhe Village Україна розповідали про три причини обмежити швидкість авто в місті до 30 км/год (і чому це зараз неможливо в Києві). Читайте матеріал за посиланням.