Понад 110 тисяч гривень повернули пасажирам за першу добу, відколи почала працювати система компенсацій для проїзду в громадському транспорті через ремонт тунелю метро між станціями «Деміївська» й «Либідська».

Пасажирам, які вимушені здійснювати пересадки на станції метро «Либідська», за перший день повернули майже 18,5 тисячі поїздок, повідомляє КМДА.

Містянам, які використовували замість метро наземний громадський транспорт (автобуси й тролейбуси), компенсували 9729 поїздок.

Також повернули вартість 8624 додаткових поїздок у метро на «синій» гілці тим пасажирам, які користувалися метрополітеном на ділянці з «човниковим рухом», а потім вдруге – від станцїі «Либідська».

Загальна сума компенсації за першу добу становила понад 110 тисяч гривень.

   

18 грудня почала роботу система компенсації поїздок за пересадку через ремонт ділянки між станціями метро «Деміївська» й «Либідська». Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах 2М, 60, 43К й додаткові поїздки в метро на «синій» гілці. Час у дорозі не має перевищувати двох годин, щоб компенсація спрацювала. Також повернення діє лише для власників транспортної картки.

Через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро потяги курсують між станціями «Либідська» й «Героїв Дніпра», також працює «човниковий» рух потягів між станціями «Теремки» й «Деміївська». Крім того, на ділянці курсує дублювальний наземний транспорт.

Біля станції метро «Деміївська» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони.

   

Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. Що сталося з тунелем, як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро? Розбиралися з головою правління ГО «Пасажири Києва» Олександром Гречком.