Рік тому почало діяти рішення Ради оборони Києва, яке ухвалив Віталій Кличко й Микола Жирнов, про зупинку комунального наземного транспорту й наземної частини метрополітену під час сигналу повітряних тривог, пишуть «Пасажири Києва». 

За цей час бюджет міста поніс 2,4 мільярда гривень економічних втрат і близько 274 годин, або 12 діб, простою комунального транспорту.

Київська влада проінгорувала шість петицій киян із вимогою скасувати це рішення.

Підставою для такого рішення стали рекомендації ДСНС, які не були обов’язковими до виконання й несли лише рекомендаційний характер.

Станом на зараз зупиняють комунальний транспорт під час повітряних тривог у Києві, Хмельницькому й Івано-Франківську.

Інші міста відмовилися від цього рішення через його неефективність. 

   

Рада оборони Києва 1 серпня ухвалила рішення, що наземний громадський транспорт під час повітряної тривоги повинен зупиняти рух у безпечному місці. Ми писали, як це буде працювати, і пояснювали, чому це погана ідея. Читайте тут.