Представники малого й середнього велосипедного бізнесу й U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») запрошують департамент транспортної інфраструктури КМДА зустрітися й обговорити ідею спільного фінансування велосектора, заявляє власник Veliki.ua і співвласник компанії Kiwi Олексій Кушка.

Це сталося після того, як департамент ліквідував сектор велоінфраструктури.

За словами Кушки, 140 кілометрів велодоріжок – це замало для Києва, а розвинута велоінфраструктура – це один із критеріїв якості життя міст Європи, куди прагне Україна.

Він також згадав березень 2022 року, коли громадський транспорт не працював, а росіяни стояли в Бучі й за Броварами та Петрівцями. Місцева влада зверталася до прокатних компаній велосипедів, щоби вони забезпечили людей, зокрема волонтерів, велотранспортом. Активно зверталися й самі українці, бо їм потрібно було їздити на роботу й за їжею.

Крім того, в травні з прокату зняли вживані велосипеди, бо почалася паливна криза й люди не могли придбати більше десяти чи двадцяти літрів пального.

«Місто не може собі дозволити забути це все і не розвиватись у велосипедному руслі. Столиця не має права деградувати», – зауважує Олексій Кушка.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Вчора, 9 червня, стало відомо, що в департаменті транспортної інфраструктури КМДА ліквідували сектор розвитку веломережі. Новий штатний розпис оприлюднили на сайті КМДА. У документі вже відсутні посади, що відповідають за розвиток велосипедної інфраструктури в Києві й виконання Концепції розвитку велосипедної інфраструктури, коментують у ГО «Київ – велосипедне місто».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі