У департаменті транспортної інфраструктури КМДА ліквідували сектор розвитку веломережі.

Новий штатний розпис оприлюднили на сайті КМДА. У документі вже відсутні посади, що відповідають за розвиток велосипедної інфраструктури в Києві й виконання Концепції розвитку велосипедної інфраструктури, коментують у ГО «Київ – велосипедне місто».

Сектор розвитку веломережі створили у 2018 році на виконання Концепції розвитку велосипедної інфраструктури. Цей сектор працював три з половиною роки й показав «неабиякий результат розвитку велосипедної мережі», вважають активісти. Велосипедна мережа збільшилася з 69 кілометрів до 220 кілометрів, зявилося більше 1600 велопарковок, а також змінився підхід до проєктування. Спочатку цей сектор очолювала Юлія Хан, після цього – засновник ГО «Київ – велосипедне місто» Станіслав Клименко.

Утім, у ГО «Київ – велосипедне місто» зазначають, що зі зміною керівництва департаменту транспортної інфраструктури КМДА робота сектору нівелювалася, а розвиток велосипедної мережі зупинився. Зараз реалізовують лише проєкти, заплановані до повномасштабної війни.

У «Пасажирах Києва» додають, що сектор організації веломережі не лише координував розвиток велосипедної інфраструктури в Києві, але й сприяв появі нових смуг громадського транспорту, зокрема на вулицях Лаврській, Генерала Алмазова, Великій Житомирській, Солом’янській, Князів Острозьких (і запроєктованих у капремонті на бульварі Лесі Українки й проспекті Володимира Івасюка). Зараз ці смуги ліквідували в дептрансі.

Також сектор організації веломережі розробив ескізні проєкти реконструкції Глибочицької й Дмитрівської вулиць із пріоритезацією трамвайного руху. Ці проєкти передали «Київпастрансу», але так і не реалізували.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Департамент транспортної інфраструктури КМДА з вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Раніше він працював у Львівській міській раді й Службі автомобільних доріг Львівської області.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі