«Епіцентр» використовує штучний інтелект в онлайн-бізнесі. АІ пише для онлайн-платформи компанії контент й елементи програмного коду, генерує рекламні банери й голосові повідомлення та створює простий програмний код.

«Зокрема, на роботів покладена генерація товарного контенту: вони перевіряють помилки, описують товар, а також оптимізують статті для пошукових систем. Якість згенерованого контенту додатково перевіряє редактор, але робота нейромережі дозволяє значно зменшити час для пошуку ідей і фактів, а також автоматизувати рутинні задачі», – підкреслюють у компанії.

ШІ також персоналізує відео. Це дозволяє чітко таргетувати комунікацію і, відповідно, отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень, наголошують в «Епіцентрі». У результаті конверсія [відношення загальної кількості користувачів сайту до тих, хто виконав на ньому певні дії, до прикладу, здійснив покупку – ред.] із відеокампаній зросла майже вдвічі, а ціна за конверсію зменшилася втричі. 

«Штучний інтелект може робити дизайн і контент більш креативним, персоналізованим і, головне, унікальним. Таким способом картинка, яку він генерує, максимально відповідає вподобанням клієнта», – каже диджитал-маркетинг директор Андрій Труш.

Тестувати й упроваджувати в роботу інструменти штучного інтелекту почали пів року тому. 

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Маркетплейс «Алло» інтегрував чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT у свій застосунок. Чат-бот з’явився в застосунку як меню на головному екрані. Щоб скористатися ним, не потрібно проходити реєстрацію ані в застосунку, ані в ChatGPT.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі