Компанія Facebook вибула з першої десятки рейтингу найдорожчих брендів у світі Interbrand Best Global Brands. Про це повідомляє The Wall Street Journal.

Facebook опустився на пять позицій: з 9-го на 14-те місце, а оцінна вартість бренду знизилася на 12% – до 39,9 мільярда доларів.

Падіння може бути пов’язане із витоком даних і зловживанням ними британською компанією Cambridge Analytica, пише The Wall Street Journal.

Водночас компанії Amazon і Walt Disney покращили свої позиції у рейтингу, лідерами залишаються Apple та Google.

У рейтингу Interbrand враховуються фінансові показники продуктів або послуг бренду, роль бренду в ухваленні рішень про покупку і здатність брендів створювати лояльність. За оцінкою Interbrand, вартість бренду Facebook неухильно зростала до 2017 року, коли він посів 8-ме місце.


 Про витік даних користувачів Facebook стало відомо в березні 2018 року. Повідомлялось, що жертвами стали понад 87 млн юзерів.

 Після цього у Facebook ввели нові функції для захисту персональних даних. Однак Цукерберг заявив, що на вирішення цієї проблеми їм знадобиться кілька років.

Обкладинка: unsplash