Український бренд Gunia Project представив нову колекцію «Русалка», яку команда описує як «візуальний нарис про літо у формі кераміки, одягу, аксесуарів і прикрас».

«У колекції змальовані мрійливість, безтурботність та спогади про чарівне узбережжя, на яке ми ще обов'язково повернемось», – розповідають у команді.

У колекції вперше представили широкий гердан – класичну українську прикрасу з бісеру. Гердан доступний у кількох варіантах: рожевому, зеленому, коричневому й чорно-білому.

Фото: Gunia Project

Образу русалок присутні у вишивці на сорочках і фартусі, а також на аксесуарах і керамічних виробах. Тарілки розписали натюрмортами.

У колекції фігурує зображення інжиру, що походить з «Фонтану сліз» у Бахчисараї. Також є відсилання до барельєфів та декору, які зустрічаються в палаці, відзначає команда.

Нову форму вази з літньої колекції створили за мотивами грушоподібної трипільської посудини, знайденої в поселенні Олександрівка.

У лінії кераміки також зустрічається образ кентаврині, натхнений гравюрою невідомого автора «Видіння святого Антонія Печерського по дорозі до Павла Фівейського» 1627 року, розповідають у команді бренда.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Бренд Gunia Project запустили у 2019 році Марія Гаврилюк і Наталія Каменська. Першим продуктом стали гуні – гуцульський верхній одяг із вовни. Нині випускають подарунки та сувеніри, натхненні українською культурою. У колекціях бренда представлені керамічний посуд, вироби зі скла, текстиль, свічки, прикраси, хустки, одяг. Усі речі виробляють у власній майстерні або в артизанальних мануфактурах. З дослідженнями команді бренда допомагають етнографи музею Івана Гончара.

Редакція The Village Україна спілкувалася з засновницями бренда про роботу в умовах повномасштабної війни й виробництво кераміки у період блекаутів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі