Ми планували випустити лише дві частини нових колекцій від українських брендів, але карантин вплинув на модну індустрію теж, тому деякі бренди продовжують презентувати свіжі колекції актуального одягу на літо. Раніше ми вже публікували першу та другу частини літніх колекцій від локальних брендів.

Katimo

За словами дизайнерки бренду, нова колекція – це маніфест любові до себе, сміливості, чуттєвості й внутрішньої свободи.

Під час створення капсули команда використовувала фактурні тканини та багато працювала з драпіруванням. Основна тематична лінія дропу втілилася в спідницях з розрізами та сукнях на тонких бретелях з голою спиною. Колірна палітра капсули – бежевий, білий і чорний.

Сукня – 4 900 гривень

Jul

Український масмаркет бренд жіночого одягу Jul створив пляжну колекцію для подорожей і пікніків. До лінійки ввійшли лляні сукні з ґудзиками на всю довжину у двох кольорових варіаціях: чорній і білій; дві моделі бавовняних сумок: шопер на класичних ручках і ручках-зав’язках у чорному та молочному кольорах у комбінації з ковдрою.

Сукня – 2 499 гривень

Katerina Kvit x T.Mosca

Katerina Kvit спільно з брендом T.Mosca випустили нову колекцію, фокусуючись на ідеї day & night гардеробу, основою якого є зручні, але водночас виразні речі. До лімітованої капсули ввійшли комплекти білизни бра, жакети, що нагадують халат, жилети, сліпдреси й широкі штани з декоративними стрічками.

Комплект – 12 700 гривень

Lee Pfayfer

Український монобренд курортного одягу представив нову лінійку. В основі колекції – сукні, сарафани й костюми з бавовни та льону для спекотних днів.

Сукня – 8 190 гривень

Forsea

Український бренд купальників Forsea випустив нову колекцію. Лінійка складається із семи купальників, присвячених античній темі. Традиційно бренд використав базові кольори, але вперше працював з фурнітурою й елементами ручної роботи.

Купальник – 2 100 гривень

Marchi

Для нової колекції використали здебільшого такі матеріали, як: льон, шовк і натуральна бавовняна органди.

«Натуральний склад і лаконічні силуети – ідеальний варіант для спекотного літа. Такі образи досить універсальні, що дозволить костюму або сукні бути доречними й в офісі, і на морському узбережжі», – кажуть у бренді.

Сукня – 5 300 гривень

Holy Base

Навесні цього року стилістка Віка Денискіна та підприємиця Катерина Мельник вирішили створити бренд одягу з виключно натуральних тканин, який пасуватиме жінкам з будь-якими параметрами й типами фігури. У новій лінійці представлений оверсайз одяг з льону, бавовни та шовку.

Сорочка – 2 900 гривень, штани – 3 900 гривень, жакет – 5 200 гривень

Etnodim

Бренд вишиванок Etnodim представив літню колекцію. Оскільки Etnodim закривали виробництво на час карантину, дотримуючись правил безпеки, то колекція з’явилась у середині літа. До лінійки ввійшли сукні та вишиванки пастельних кольорів.

Сукня – 4 400 гривень

Sayya

Новий дроп бренд присвятив темі піклування про ментальне здоров’я. Усі речі капсули позначені #selfcare-маркуванням з нагадуваннями про корисні психологічні звички, які важливо практикувати для поліпшення самопочуття. Наприклад, банити токсичних людей чи обмежувати соціальні мережі. Основу дропу склали речі, до яких усі звикли на карантині, – розслаблені спортивні костюми з бавовни.

Костюм – 2 990 гривень

IrAro

Основу нової колекції становлять костюми з жакетами оверсайз і штани широкого крою. Усі речі в холодних відтінках.

Сорочка – 2 250 гривень