The Village Україна та проект «Середи в Охматдиті» продовжують серію публікацій «Секонди роблять добро». Разом зі стилістами ми збираємо різні образи на київських секонд-хендах, які потім продаємо на благодійному інтернет-аукціоні. Зібрані гроші підуть на роботу проекту зі збору донорської крові для дітей.

Два нові кежуал-образи збираємо разом з учасником гурту «Агонь» Костею Боровським. Костя також є експертом шоу «Топ-модель по-українськи» та дизайнером власного бренду BRVSKІ.

Щоб зібрати чоловічий та жіночий образ на кожен день, вирушили на секонд-хенд на Лісовій, який уже став культовим місцем. Про нього писав Vogue, він став натхненням для створення лінії одягу. Шукати речі тут не так легко, як у магазинах-секондах, але серед товарів трапляються знахідки.

Далі вирішили протестувати вуличні павільйони з одягом. Речі на вішалках у зовнішніх павільйонах справді трохи дешевші, а от одяг на купах приблизно за тією ж ціною.

На вуличних розкладках набагато більше «трешу». Але нам вдалося знайти на вулиці класні речі: вінтажні чоловічі джинси Calvin Klein за 100 гривень і теплий жіночий кашеміровий светр. За нього вдалося сторгувати знижку з 400 до 250 гривень.

Стилісти кажуть, що на купах з одягом на Лісовій можна знайти ексклюзив, але для цього потрібен час. На секонд-хенд на Лісовій найкраще їхати в теплу пору року та коли у вас є багато часу для пошуків. Ціноутворення залежить не лише від товару, а й від зовнішнього вигляду покупців. Продавці визначають, хто готовий заплатити за брендову річ більше, і називають вищі ціни. На секонді можна чути заклики продавців: «Хто риється-копається – той гарно одягається», що створює атмосферу цього місця. Одного визначеного дня для завезення товару немає, у кожного господаря контейнера – по-своєму.

А ще на Лісову можна їхати заради фалафелю від Хасана, його кіоск розташований зліва від головного входу в критий павільйон

Костя Боровський


учасник гурту «Агонь»

Років десять тому наша група одягалася тільки на секонд-хенді, але тепер це втратило свій шарм та азарт, тому що нема більше розкладачок, де все по 3 гривні і, найголовніше, нема енергії там ритися. Багато справ: сім’я, робота, і група, у якої щотижня концерти, не може вічно одягатися в секонд-хенді.


Лук на кожен день з кашеміровим светром


Кашеміровий светр no name, розмір М

Шкіряна спідниця no name, 38 розмір

Взуття Vero Gudio, 37 розмір

Лук на кожен день зі шкірянкою


Штани Calvin Klein

Взуття Guciani, 42 розмір

Куртка Henry Morell, розмір 56

Світшот Fruits of the Loom, розмір L

* Шарф – реквізит фотографа

Фотограф: Вова Клевер

Моделі: Вікторія Рогальчук, Реван Палюх

Студія: Lightfield Production

Стиліст: Костя Боровський

Продюсерка: Наті Авдєєва

Проект #середи_в_охматдиті – це громадська ініціатива, що пропагує добровільне донорство крові. Проект започаткувала у липні 2015 року Олена Балбек. З того часу волонтери проекту щосереди супроводжують донорів крові до Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит». За час існування проекту до нього долучилося понад 2500 донорів.

Проект набув популярності після появи серії значків – клітин крові – які неможливо придбати, а лише отримати як донор. Усього в колекції налічується 17 видів пінів: клітини крові та віруси.

Формат довів свою ефективність: лікарні мають щотижневий гарантований об’єм крові. Тож його застосовують й інші донорські проекти: щосереди відбуваються акції від проекту Zdai blood у Центрі дитячої кардіології та кардіохірургії у Києві та від donor.ua в Одеській обласній станції переливання крові.

Facebook

Instagram

Редакція дякує за участь у зйомці фотографові, стилістам та моделям, а також фотостудії Lightfield Production.