Цього року Jack Daniel’s – одному з найпопулярніших брендів віскі у світі – виповнюється 154 роки. Цього року бренд запустив найбільшу рекламну кампанію за всю історію Jack Daniel’s. Відеоролик до неї зняли в Україні, а продакшном займалася київська студія Radioaktive Film.

The Village Україна разом із Jack Daniel’s розповідають про рекламну кампанію «Живи момент» (Make It Count) і зйомки відеоролика. 

Новий кампейн – не про віскі, а про людей

Для бренда Jack Daniel’s Make It Count стала не тільки найбільшою рекламною кампанією, а й першою глобальною – її майже одночасно запустили в понад 100 країнах світу. Українська версія слогану – «Живи момент».

Важливою зміною для бренда стало зміщення акценту з тих, хто створює продукт, на тих, хто його споживає. За словами бренда, офіційний слоган кампанії Make It Count, або «Живи момент» – не про віскі, а про тих, хто наважився жити в моменті та діяти. У ньому бренд нагадав, що Jack Daniel’s – для всіх, адже американський віскі подають як у вишуканих закладах, так і в барі біля дому.

Це зобразили в рекламному ролику First Timers («Дебютанти» – ред.), який зняли в межах кампейну. Його героями стали звичайні люди, які вирішили зробити щось значуще для себе: те, чого давно хотіли, але на що ніяк не наважувалися.

«Make it Count – це спосіб життя, сучасна інтерпретація духу волі. Треба жити на повну, насолоджуватися моментом і втілювати в реальність свої бажання. Ми знаємо, що саме так Джек Деніел прожив своє життя, і вважаємо, що це дуже резонує сучасним людям», – каже глобальний бренд-директор компанії Jack Daniel’s Метт Блевінс.

Продакшн від київської студії та співпраця з Яном Понсом Джуеллом

Jack Daniel's – найстаріша офіційно зареєстрована віскікурня у США. Наразі продукція бренда продається в понад 170 країнах світу, а за версією консалтингової агенції Interbrand, входить у топ-100 найдорожчих брендів у світі, а також є найдорожчим алкогольним брендом.

Попри пандемію COVID-19, компанія Brown-Forman продовжує інвестувати у зростання бренда. Наприклад, під час світового локдауну, Jack Daniel’s розповсюдили повідомлення «З любов’ю, Джек». Так компанія об’єднала споживачів з усього світу за допомогою відеозв’язку. За словами команди, це стало трампліном для рекламної кампанії Make It Count.

Розробляла рекламну кампанію американська креативна агенція Energy BBDO з Чикаго. 

Jack Daniel's – офіційно зареєстрована урядом США у 1866 році торгова марка. Наразі продукцію компанії розповсюджують у понад 170 країн світу, а за версією консалтингової агенції Interbrand, це найцінніший бренд алкогольних напоїв у світі.

Попри пандемію COVID-19, компанія Brown-Forman продовжує інвестувати в розвиток бренда. Наприклад, під час світового локдауну, Jack Daniel’s розповсюдили повідомлення «З любов’ю, Джек». Так компанія об’єднала споживачів з усього світу за допомогою відеозв’язку. За словами команди, це стало трампліном для рекламної кампанії Make It Count. 

З продакшном ролика First Timers допомагала київська студія Radioaktive Film. Тендер на співпрацю з Jack Daniel’s студія виграла, змагаючись із креативниками з різних країн світу.

Режисером ролика став Ян Понс Джуелл. Раніше він уже співпрацював із такими компаніями як Apple, Samsung, Ford та іншими. Зйомки відео First Timers провели за всіма протоколами дотримання карантину.

«Це неймовірний досвід, який мало хто переживав раніше. І хоча все тимчасово, це є прикладом того, що якщо є бажання щось зробити, то знайдеться і спосіб», – каже Метт Блевінс.

Українські локації та пасування стаканів барною стійкою

На початку та в кінці ролика в кадрі показали бар «БарменДиктат», що на Хрещатику. Тут бартендерка пасує герою склянку віскі через усю барну стійку.

Знімальним майданчиком відеоролика First Timers стали українські локації. Серед них – Коростишівський каньйон, гольф-клуб під Києвом, завод «Меридіан» імені С.П. Корольова, ресторан «Маріо» та інші.

Матеріал підготовлено за підтримки