Переможців кавової премії «Зерно» оголосять 7 листопада на інтерактивній онлайн-церемонії. Крім іншого, оберуть «Кав’ярню року» та «Екопідхід року». Премію заснувала команда довідника City Coffee Guide, аби відзначити найкращі кавові проєкти, що увійшли до примірника City Coffee Guide 2021. Церемонію нагородження проведуть онлайн о 17:00. 

шість номінацій премії «Зерно»:

 Бренд обсмажування року – номінація на кращий бренд з обсмажування кави.
 Мінікав’ярня року – номінація на кращу кав’ярню серед закладів площею до 40 квадратних метрів.
 Кав’ярня року – номінація, у якій журі обере найкращу кав’ярню України.
 Кавовий концепт року – номінація, у якій братимуть участь концептуальні заклади з усієї України.
 Кавовий маркетинг року – номінація за кращий маркетинг кав’ярні.
 Екопідхід року – номінація, у якій журі на чолі з екобрендом OZERO вибере найбільш ековідповідальну кав’ярню України

100 кав’ярень із довідника автоматично стали учасниками премії, а всі охочі також могли подати заявки на участь у номінаціях. За словами команди City Coffee Guide, кожна номінація має чіткі критерії оцінювання, які можна проглянути на сайті.

Як команда City Coffee Guide оцінила переможців?

1. Перед початком голосування City Coffee Guide приймали заявки від кав’ярень.  
2. Після цього 50 експертів обрали 100 найкращих кав’ярень України.
3. 100 кав’ярень розподілили за номінаціями та обрали 10 кращих брендів з обсмажування. 

4. City Coffee Guide провели відкрите голосування на сайті в номінаціях «Кав’ярня року», «Мінікав’ярня року», «Кавовий концепт року».
5. За чек-листами від City Coffee Guide експерти оцінили учасників у номінаціях «Кавовий маркетинг року», «Бренд обсмажування року», «Екопідхід року».
6. Експерти особисто перевірили фіналістів у номінаціях «Кав’ярня року», «Мінікав’ярня року», «Кавовий концепт року».
7. Переможців у кожній номінації обрали шляхом повторного голосування журі.

Як проведуть онлайн-церемонію нагородження?

Церемонію нагородження проведуть у форматі інтерактивного відеооголошення переможців. Тут розкажуть про проєкт City Coffee Guide, процес створення премії, а також оголосять переможців і проведуть мініінтерв’ю з власниками. Бренди-переможці з’являтимуться інтерактивно – їхні лого зобразять на предметах чи полотні.

Відео, у якому розкриють імена переможців, команда City Coffee Guide відзняла разом з оператором Богданом Кінащуком. За словами організаторів, у  ньому будуть комічні замальовки, прольоти складами, польоти на дронах і гостини вдома в засновника ONE LOVE coffee Володимира Задіраки.

«Призами премії стануть статуетки у вигляді зерна, які створив скульптор Денис Грищук. Усі шість «зерен» будуть схожими між собою, але унікальними, як справжні кавові зерна», – каже команда City Coffee Guide.


Матеріал підготовлено за підтримки City Coffee Guide