Інсталяції у вигляді чашок Jacobs встановили поряд з Ocean Plaza у Києві та на площі Ринок у Львові. Кава з’являється у святкових інсталяціях, що також є кавовими автоматами, завдяки публікаціям користувачів у Facebook та Instagram. Одна публікація – це одна чашка кави.

Інсталяцію у формі чашки розмістили в Києві, на площі поруч з Ocean Plaza

«Кампанію створено, щоб допомогти людям поділитися святковим настроєм: привітати та зігріти чашкою аромоксамитової кави», – коментують ідею в компанії Jacobs.

Щоб пригостити кавою, потрібно зробити публікацію з однією із шести святкових AR-масок від Jacobs. До того ж профіль учасника має бути відкритим, а до публікації варто додати хештег #зігрійсвята й відмітити сторінку в соціальних мережах: Instagram @jacobs_ukraine або Facebook @jacobs.

Після публікації поста кава стає доступною в чашці-інсталяції. На її екрані з’являється привітання від Jacobs або сторіз того користувача, завдяки якому ви отримуєте каву. Обрати напій можна з-поміж шести варіантів: лате, капучино, еспресо, американо, американо з молоком, еспресо з молоком.

Маски від Jacobs, об’єднані святковою тематикою, є в Instagram і Facebook на сторінках бренду. Їх створили спеціально на період зимових свят.

«З їхньою допомогою можна знімати теплі привітання для своїх друзів і знайомих, пригощати кавою перехожих у Києві та Львові, дарувати тепло і новорічний настрій», – додають організатори. Наразі вже доступні такі маски: святковий мейкап, борода з ялинкових прикрас, магічна чашка та новорічна атмосфера, протягом дії кампанії з’являтимуться й нові.

Графік роботи:

Акція діятиме з 18 грудня 2019-го до 13 січня 2020 року.

 Львів з 10:00 до 20:00 у будні, з 10:00 до 21:00 у вихідні та святкові дні;
 Київ з 10:00 до 20:00 у будні, з 10:00 до 21:00 у вихідні, з 12:00 до 21:00 у святкові дні (25 грудня, 1 січня, 7 січня).


 Бренд кави Jacobs заснував 1895 року в Німеччині підприємець Йоганн Якобс. В Україні торгова марка Jacobs з’явилася 1998 року.


Матеріал підготовлено за підтримки Jacobs