Пиріг Kyiv Pie, який створили для популяризації Києва як туристичного напряму, з'явився у продажу, про це The Village Україна розповів розробник рецепту Олексій Повторєйко.

Kyiv Pie з'явився у продажу із новим мінімалістичним дизайном від YOD Group. Першу точку відкрили у чорному будиночку центру TourInfo Kyiv на Європейській площі біля готелю «Дніпро».

Точка продажу KyivPie. Фото: Aleksey Povtoreyko

Уже доступні декілька видів: з томленою яловичиною, томленою куркою, грибами, скумбрією, корінням коренеплодів (мікс з коріння селери, петрушки, пастернака і зернами гірчиці) і солодкий – з яблуками.

Ціна стандартного пирога – 33 гривні (100 грамів). Також за запитом у продажі з'явився маленький пиріг у 20 грамів. Він коштує 15 гривень.

KyivPie. Фото: Управління туризму та промоцій КМДА

Kyiv Pie продаватимуться в усіх центрах TourInfo в Києві. Це близько 19 точок.


Проєкт Kyiv Pie створили для популяризації Києва як туристичного напряму. Це невеликий пиріг круглої форми на бездріжджовому тісті з різними начинками.

Методом голосування у березні 2021 року кияни із п’яти запропонованих варіантів обрали логотип для Kyiv Pie. Переміг варіант «Старослов’янська в’язь».

Дизайн-студія YOD Group створила альтернативний варіант айдентики Kyiv Pie, концепція якого полягає у стислості та мінімумі елементів: айдентика складається з 24 крапок, які можна об'єднати у листок каштану, сонце, соняшник або створити власний малюнок.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Aleksey Povtoreyko