Проєкт Kyiv Pie створили для популяризації Києва як туристичного напряму. Це невеликий пиріг круглої форми на бездріжджовому тісті з різними начинками (поки є з селерою, осетром і яловичим лівером, також планують додати солодкі начинки). Передбачається, що пиріг можна буде замовити в ресторанах або купити на вуличних фудкортах. Він має коштувати до 30 гривень.

Методом голосування у березні 2021 року кияни із п’яти запропонованих варіантів обрали логотип для Kyiv Pie. Переміг варіант «Старослов’янська в’язь».

Альтернативний варіант айдентики Kyiv Pie створила дизайн-студія YOD Group. Компанія спеціалізується на розробці дизайну закладів (наприклад, запускали Loggerhead, NAM і Win Bar) та створенні брендингу для них.

«Як дизайнерам та киянам нам не байдуже все, що стосується міста і його презентації. Замість того, щоб критикувати, ми розробили власну айдентику Kyiv Pie та пропонуємо її на загальний розгляд», – розповідає архітектор та співзасновник YOD Group Володимир Непийвода.

Новий брендинг розробив дизайнер Ілля Неправда. Його концепція полягає у стислості та мінімумі елементів: айдентика складається з 24 крапок, які можна об'єднати у листок каштану, сонце, соняшник або створити власний малюнок. Варіативність графіки дозволяє використовувати її на упаковці, супутній сувенірній продукції та в туристичних мобільних застосунках.

На кришці Kyiv Pie пропонують розмістити крапки, які, окрім естетичного, мають ще й функціональне призначення – через них виходитиме пара від теплого тіста. Це дозволить пирогу довше залишатися свіжим.

«Ми підтримуємо розвиток гастрономічного туризму в столиці. Поважаємо ті символи, що вже існують, та розуміємо, навіщо потрібно створювати нові. Тому ми за Kyiv Pie, але з сучасною айдентикою», – додає Непийвода.