Власник і креативний директор української агенції Bickerstaff.899 Ілля Ануфрієнко ввійшов до списку 40 до 40 від американського видання Ad Age, повідомляють у агенції.

У цьому списку видання відзначає «найбільш обдарованих представників індустрії». Це не лише фахівці в маркетингу й рекламі, а також майстри Web3, ініціатори нових бізнесів і підприємці.

Агенція Bickerstaff.899 запустила флешмоб, який закликає надати Україні танки Leopard, а також випустила книгу на 6000 сторінок вагою 50 кілограмів, яка розповідає про викрадення Росією українських дітей.

«Я ніколи не думав, що зможу колись сказати своїм дітям, що татко трошки допоміг здобути танків для країни під час війни. А тепер можу, бо коли нам відмовилися давати «леопарди», ми за добу розробили кампанію, котра за декілька днів здобула понад 111 мільйонів охоплень. Уже за кілька днів нам усе ж таки погодилися надати леопарди», – коментує Ілля Ануфрієнко виданню Ad Age.

Серед інших номінантів у рейтингу 2023 року – голова B2B комунікацій в Spotify Ерін Стайлс, голова рекламного відділу Uber у США й Канаді Джесс Шуралеф, senior product менеджер у Disney Брайн Парк, маркетинг-менеджер Hyundai Даніель Майнец, голова go-to-market відділу в Amazon Авільда Хенкок.

   

Видання Ad Age вважають одним із найвпливовіших у світі креативу й реклами, його заснували в 1930 році. Видання висвітлює культуру, лайфстайл і креатив. У попередні роки в списку Ad Age були «батько реклами» Девід Огілві, засновник Інституту маркетингу Елвін Ахенбаум і маркетолог Coca-Cola Білл Бекер.