Міжнародна компанія українського походження KIVI отримала медаль-відзнаку «Вибір року» в Україні в категорії «Телевізор року економкласу». Бренд став першим у своєму сегменті вчетверте з 2019 року. Оцінювали претендентів професійне журі й експерти рекламного ринку на основі всеукраїнського маркетингового дослідження, проте найбільше звертали увагу на думку споживачів.

Компанію KIVI заснували у 2016 році. Її європейський офіс розташований у Будапешті, а відділ Research & Development – в Україні та Китаї. Бренд є сертифікованим партнером Google і Netflix. Основний бізнес KIVI – розробка та виробництво Smart-телевізорів із дистрибуцією продукції в Європу й Азію.

Як присуджують медаль-відзнаку «Вибір року»

Результати «Вибір року» в Україні засновані на всеукраїнському маркетинговому  дослідженні споживчих уподобань, яке виконала Ipsos Ukraine за ініціативи «Вибір року», думці професійного журі й експертів рекламного ринку. Найбільший вплив (понад 40% від оцінки) на визначення першості має споживач. Щоб визначити найкращу торгову марку, комплексно оцінюють позиції товару, послуги та компанії. Обрану методику розробила компанія Fеstivals International (США).

«Не вперше маємо за честь вітати KIVI поміж переможців «Вибір року» в Україні. Телевізори середнього сегмента – складна й конкурентна ніша, у якій споживач залишається прискіпливим, уважним, але вдячним за виважену цінову політику й інновації. KIVI вдається поєднувати ці два важливі критерії. Безумовно, справляє враження й чітка та скоординована представленість у найбільших мережах і маркетплейсах Comfy, «Фокстрот», «Ельдорадо», «Епіцентр», «Алло», «Кібернетика», Rozetka, MOYO, «Технотоп», «Техномаркет», де клієнт може прицільно оцінити переваги телевізорів», – говорить Олена Грабельнікова, керівниця проєкту «Вибір року».

«KIVI – компанія, яка йде вперед попри все: непростий 2022 рік змусив нас пришвидшити свій розвиток і вийти на європейський ринок. Сьогодні телевізори KIVI продають у понад 10 країнах Європи в більш ніж 40 ритейлерських мережах. Крім того, вони входять до двійки найбільш популярних в Україні за результатами минулого року», – розповідає Валерій Лебідь, General Manager KIVI в Україні та Молдові.

Більше про KIVI

Телевізори KIVI виробляють на потужностях найбільшого у світі контрактного виробника компанії MTC, а всі компоненти створюють на заводах Китаю, Японії й Тайваню. Бренд – один із небагатьох у своєму сегменті, хто випускає пристрої в білому кольорі, що значно розширює їхній дизайн-потенціал. KIVI пропонує якісні Smart-телевізори, які здатні конкурувати з моделями А-класу, але мають на 10–15% нижчі ціни за аналоги світових брендів. На сьогодні продано понад 1,5 мільйона пристроїв.

 

 Обрати телевізори від KIVI

 

   

 матеріал підготовлено за підтримки KIVI