ЦУМ представив весняні вітрини, головним сюжетом яких стала природа. Мета проєкту «Сила природи» – акцентувати увагу на важливості свідомого ставлення до ресурсів нашої планети.

Для цього креативна команда ЦУМ відтворила різноманітні природні ландшафти у семи вітринах. Серед сюжетів: елементи гірських порід, мінливість водної стихії, небо та рослинний світ. У процесі створення вітрин використали насичені натуральні відтінки та фактури: камінь, дерево, рослини. 

Як створювали нові вітрини ЦУМ з елементами природнього ландшафту

У першій вітрині створили ефект туману за допомогою оптичної ілюзії. Джерелами натхнення для другої вітрини стало різноманіття візерунків каменю та палітра натуральних кольорів. Повітряна стихія та атмосфера неба на світанку об’єднані у третій вітрині, а у четвертій збудували архітектурну форму та поєднали її з флористичними мотивами.

«Сила природи» – так назвали новий проєкт з оформлення семи вітрин універмагу 

У п’ятій вітрині розмістили екрани з циклічними відео, які, за задумом, створюють гіпнотичний ефект та дозволяють переосмислити водну стихію і її важливість для навколишнього середовища. Камінь – як природний об'єкт з історією у мільйони років став натхненням для шостої вітрини. А сьома вітрина присвячена пробудженню природи, яке відбувається щовесни.

У рамках проєкту також змінили оформлення центрального входу до ЦУМу – його декорували ніжно-рожевими кронами дерев. 

У ЦУМі додають, що колекції весна-літо 2020 на період карантину доступні в онлайн-магазині tsum.ua. Також діє безкоштовна та швидка доставка по Києву та Україні, з можливістю замовити виїзну примірку.


Сайт
Instagram
Facebook


Матеріал підготовлено за підтримки ЦУМ