Як правильно розміщувати вивіски у дверних і віконних прорізах, пояснили в управлінні з питань реклами КМДА й КП «Київреклама». 

Згідно з оновленими правилами, відстань від поверхні скла до крайньої віддаленої точки вивіски в глибокому віконному прорізі може перевищувати 20 сантиметрів. Утім, вивіска не має виступати за елементи обрамлення прорізу або за площину фасаду, якщо обрамлення немає.

Залишаються чинними й інші вимоги до розміщення вивісок. На вікнах, вітринах і на прозорій частині вхідних дверей їх можна розмістити лише у вигляді окремих літер. Водночас розмір вивісок не має перевищувати 35% площі вікна чи вітрини.

   

Раніше в «Київрекламі» пояснили, що таке маркіза як тип вивіски і як правильно її розміщувати. Також розповіли, як правильно підсвічувати вивіски.

   

Із початку 2024 року «Київреклама» демонтувала понад 6000 вивісок. Серед інших виділяють Дніпровський, Деснянський і Печерський райони.

   

«Київреклама» – комунальне підприємство, підпорядковане управлінню з питань реклами КМДА, що працює над тим, щоби зовнішня реклама в місті відповідала єдиному дизайн-коду. Ми розповідали про роботу КП й правила щодо зовнішньої реклами в Києві на прикладі проспекту Володимира Івасюка.

Обкладинка й фото: «Київреклама»