КП «Київреклама» опрацювала 3849 звернень щодо оформлення вивісок, що на 160% більше, ніж у 2022 році.

«Такі показники свідчать про зростання кількості власників закладів, які прагнуть приєднатися до формування комфортного міського середовища, а також про поступове відновлення економічної діяльності у місті», – кажуть у КП «Київреклама».

У 2023 році управління з питань реклами опрацювало майже 12 тисяч звернень на оформлення рекламних засобів. Серед них отримали 3366 звернень про надання дозволу на розміщення реклами та 3466 на продовження дозволу.

У 66% випадків видали чи продовжили дозволи на розміщення реклами. «Це вказує не лише на збільшення кількості звернень, але й на зростання рівня обізнаності заявників щодо процедури та правил оформлення рекламних засобів», – зазначають у КП «Київреклама».

 

Як правильно підсвічувати вивіски й рекламні конструкції на фасадах будівель у темний час доби, пояснили в управлінні з питань реклами КМДА й КП «Київреклама».

«Київреклама» – комунальне підприємство, підпорядковане управлінню з питань реклами КМДА, що працює над тим, щоби зовнішня реклама в місті відповідала єдиному дизайн-коду. Ми розповідали про роботу КП й правила щодо зовнішньої реклами в Києві на прикладі проспекту Володимира Івасюка.

Фото: КП «Київреклама»