Philip Morris та Japan Tobacco внесли до переліку міжнародних спонсорів війни, пишуть у НАЗК.

Американська глобальна сигаретна і тютюнова компанія Philip Morris International працює у 180 країнах світу та випускає тютюнові вироби під марками Marlboro, Parliament, Bond, Chesterfield, L&M, Next, Heets.

Частка ринку торгових марок Philip Morris International в Росії склала 30,1%, пишуть у НАЗК.

«Варто зазначити, що ще на початку повномасштабної війни Philip Morris заявив про намір продати свій російський бізнес, щоби зберегти свою репутацію. Однак усі «спроби» продати російський бізнес начебто не мали успіху, і корпорація досі лишається одним з найбільших платників податків до російського бюджету», –пишуть у НАЗК.

У Japan Tobacco International (JTI) частка ринку в Росії складає близько 34,9%. 

Торгова марка виробляє такі міжнародні бренди як Winston, LD, Mevius, Camel, Sobranie і російські марки «Донской табак», Kiss, Play, «Петр I», «Тройка».

   

В Україні продовжують відкриватися компанії зі звʼязками в Росії й Білорусі. Від початку повномасштабної війни лише у 5% із 20 тисяч компаній, які мали звʼязки з країною-агресором, перестали співпрацювати.