Дві третини українців вважають розширення географії роботи українських компаній позитивним явищем, свідчать результати опитування дослідницької компанії Gradus Research.

69% опитаних українців позитивно ставляться до українських компаній, які зараз відкривають свої представництва або поширюють свою діяльність за межами України.

Найчастіше таку думку поділяють молодші люди віком 1824 роки (75% від усіх опитаних цієї вікової групи) і 2534 роки (74%).

Про негативне ставлення повідомили 10% людей, ще 22% відповіли, що це залежить від конкретної компанії.

Від виходу українських бізнесів на закордонні ринки найчастіше очікують перенесення міжнародних стандартів в Україну, відзначають дослідники. Такі сподівання мають 55% опитаних серед тих, хто позитивно ставиться до розширення географії українських компаній.

Також 47% опитаних очікують, що українські бізнеси за кордоном інвестуватимуть свої прибутки в Україну.

Також близько третини з тих, хто очікує позитивних наслідків від експансії українських підприємців на іноземні ринки, вважають, що це сприятиме кращому ставленню іноземців до України (31%) і тому, що українці будуть більше пишатися собою завдяки успіхам українського бізнесу (30%).

Загалом 73% опитаних очікують позитивні наслідки від роботи українських компаній за кордоном, а серед аудиторії віком 18–24 роки цей показник становить 88%, додають у Gradus Research.

Серед потенційних негативних наслідків респонденти називали зменшення кількості робочих місць в Україні (12%), загрозу відтоку спеціалістів (12%) і фінансів (7%) з України.

Такі побоювання здебільшого висловлюють люди старшої вікової категорії (55–60) років, відзначають дослідники.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Станом на вересень 2022 року 28% малого й середнього бізнесу розширили роботу за кордоном через повномасштабне вторгнення РФ. Також 21% планують почати працювати на закордонного споживача.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі