У департаменті транспортної інфраструктури КМДА стверджують, що працівники сектору розвитку веломережі перейшли до КП «Центру організації дорожнього руху» (ЦОДР), який також підпорядкований Дептрансу.

Напередодні велоактивісти повідомили, що департамент ліквідував сектор розвитку веломережі й викликали дептранс на діалог.

У департаменті додають, що за розвиток інфраструктури також відповідає відділ організації дорожнього руху, а також зазначають, що продовжують розвивати велосипедну інфраструктуру. Зокрема, у 2023 році планують її облаштувати на більш ніж десяти вулицях, а також «активізували роботу тих проєктів, які почали до повномасштабної війни». Крім того, кажуть, що до реалізації Концепції розвитку велоінфраструктури залучатимуть громадськість.

Власник Veliki.ua та співвласник компанії Kiwi Олексій Кушка в коментарях під дописом зауважує, що «є пару адміністративних питань». Наприклад, невідомо, чи є повноваження в КП «ЦОДР» надавати іншим комунальним підприємствам вказівки щодо реалізації схем, які раніше проєктував велосектор; а також чи є в дептрансі підрозділ, який перевіряє якість виконання і впровадження креслень. Він додає, що велосектор скоротили ще перед початком повномасштабного вторгнення РФ в Україну.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


9 червня стало відомо, що в департаменті транспортної інфраструктури КМДА ліквідували сектор розвитку веломережі. Новий штатний розпис оприлюднили на сайті КМДА. У документі вже відсутні посади, що відповідають за розвиток велосипедної інфраструктури в Києві й виконання Концепції розвитку велосипедної інфраструктури. Після цього представники малого й середнього велосипедного бізнесу й U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») запросили департамент транспортної інфраструктури КМДА зустрітися й обговорити ідею спільного фінансування велосектора.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі