У другому кварталі 2022 року попит на електромобілі серед шукачів в інтернеті збільшився на 75% проти першого кварталу цього року, ідеться в дослідженні цифрового агентства «Ольшанський та Партнери».

З квітня по червень 2022 року українці шукали електрокари в інтернеті близько два мільйони разів. До прикладу, з січня по березень цього року шукали вдвічі менше – 1,12 мільйона разів.

Агенство пов’язує зростання попиту з війною й нестачею пального.

«У стабільному періоді однозначним лідером серед пошукових запитів була Tesla, а на другому місці традиційно був інший популярний бренд — BMW. Однак у червні 2022 року популярність лідера знизилася, а бренд BMW поступився на користь Nissan», – підкреслили в компанії.

У 2022 році відбулися суттєві зміни й у рейтингу популярності брендів електрокарів. Як порівняти з червнем 2021 року, певні бренди, що ввійшли до топ-15, швидко стали більш популярними. Наприклад, кількість пошукових запитів, пов’язаних з електромобілями Nissan, зросла на 65,75%, Hyundai  на 310,91%, Renault  на 196%, Fiat – на 167,82%, KIA  на 126,22%.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Дві третини українських водіїв (66%) задумуються над купівлею електрокара чи гібридного автомобіля, свідчить опитування, проведене BlaBlaCar серед більш ніж 11 000 водіїв. Серед причин – зростання цін на пальне й економічна вигода від користування електроавтомобілями.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі