Українці в умовах повномасштабної війни купують більше акційних товарів, запаються бакалійними продуктами та питною водою, свідчать дані сервісу доставки продуктів Zakaz.ua.

Аналітики сервісу дослідили, які товари найчастіше замовляють онлайн українці впродовж останніх трьох місяців і як змінилися вподобання покупців проти аналогічного періоду минулого року.

крупи, макарони, борошно

Під час повномасштабної війни в Україні зріс попит на бакалійні товари: крупи, макарони, борошно, цукор, сіль, соняшникову олію, консерви, чай і каву. Із березня по травень 2022-го частка замовлень на цю категорії товарів на Zakaz.ua становить 20,8%, тимчасом як за аналогічний період минулого року була 17,8%.

Помітно зріс попит на акційні товари. У весняний період минулого року ця категорія мала показник попиту 0,2%, тимчасом як зараз цей показник становить 4,7%. Такі зміни пов’язують із падінням рівня доходів населення через війну.

Попит на овочі та фрукти впав

Від початку повномасштабного вторгнення найбільше впав попит на овочі та фрукти. Він скоротився на 8,2% й тепер становить лише 9,7% від продажів усіх товарів.

У попередні роки в кошику покупців, навпаки, частіше переважали товари категорії «фреш», попит становив 17,4%. Зниження попиту пов’язують зі значним зростанням цін на продукти цієї категорії.

Також на 5,6% упав попит на кулінарію.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

Загалом наповнення споживчого кошика під час воєнного стану в Україні не суттєво змінилося. За даними Zakaz.ua, у 2021 році в українських супермаркетах найчастіше замовляли хліб, воду, молоко, сік, куряче м’ясо, яйця, картоплю та банани. Ці товари траплялися більш ніж у 50% кошиків онлайн-покупців сервісу. Під час воєнного стану майже всі ці позиції, окрім картоплі та соку, збереглися й так само часто є в чеку покупців. Проте додатково з’явилися товари, як-от: гречка, сметана, масло, цукор, сіль і макаронні вироби.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі