«Київметробуд» починає спорудження другого перегінного тунелю від майбутньої станції метро «Мостицька» на Виноградарі до «Сирця».

Це буде лівий тунель метро. Тунелепрохідницький комплекс «Галина» готують до початку робіт, але спершу метробудівцями ще треба демонтувати частину залізобетонної стіни.

Перший тунель від «Мостицької» до «Сирця» довжиною понад 1,2 кілометра вже готовий. Його теж прокладали від «Мостицької» в напрямку «Сирця».


«Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі мають побудувати дві станції: «Мостицька» та «Проспект Правди» (обидві станції мілкого закладення). Довжина нової ділянки лінії – 3,7 кілометра.

Продовження «зеленої» гілки метро будують закритим і відкритим способом. Закритим способом будують тунелі від станції «Сирець» до «Мостицької», це загалом 1,3 кілометра. Від станції «Мостицька» до «Проспекту Правди» лінію будуватимуть відкритим способом, це 2,4 кілометра. Для цієї ділянки вперше в Києві використають технологію двоярусних тунелів: потяги курсуватимуть один над одним.

Відповідно до умов контракту, «Київметробуд» мав завершити обидві станції до 26 листопада 2021 року. Але генпідрядник попросив через суд перенести термін на травень 2023 року. Він пояснив, що не встиг виконати роботи через пандемію. Суд став на бік «Київметробуду» й погодився відтермінувати завершення будівництва, але метрополітен подав апеляційну скаргу.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі