КМДА розповіла, які роботи з будівництва метро на Виноградар уже завершили й які ще тривають, повідомляє Радіо Свобода.

За даними чиновників, уже побудували один із тунелів довжиною понад 1,2 кілометра від станції метро «Мостицької» до «Сирця». Тепер демонтують тунелепрохідницький комплекс, який розробляв цей тунель. Після цього комплекс знову перемістять на станцію «Мостицька», де він почне розроблення другого, паралельного, тунелю в напрямку «Сирця».

«Також тривають роботи й на інших будівельних майданчиках, де здійснюється будівництво тунелів відкритим способом, зі станції «Мостицька» до станції «Проспект Правди», – сказали в КМДА.

Водночас Господарський суд став на бік компанії «Київметробуд», яка будує метро, і погодився відтермінувати завершення будівництва до 2023 року. На початку жовтня 2021 року КП «Київський метрополітен» подав апеляційну скаргу. Тепер КМДА очікує засідання суду за апеляційною скаргою.

А міський голова Віталій Кличко в інтерв’ю виданню заявив, що вимагає, щоб станції «Мостицька» та «Проспект Правди» були введені в експлуатацію.


«Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі мають побудувати дві станції: «Мостицька» та «Проспект Правди» (обидві станції – мілкого закладення). Довжина нової ділянки лінії – 3,7 кілометра. Це перша черга.

За договором, будівництво першої черги метро на Виноградар мали завершити до 26 листопада 2021 року.

Але генпідрядник «Київметробуд» попросив через суд перенести термін завершення першої черги робіт із листопада 2021 року на травень 2023 року. Він пояснив, що не виконати роботи через локдауни.

Попри повідомлення про сповільнення робіт, міський голова Віталій Кличко продовжував стверджувати, що принаймні одну станцію відкриють до кінця 2021 року.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: «Київметробуд»