На вулиці Солом’янській змінили схему дорожнього руху, повідомляє заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

Замість трьох автомобільних смуг по 4 метри там зробили дві автомобільні смуги по 3 метри, смугу для громадського транспорту шириною 3,5 метра й велосмугу завширшки 1,5 метра.

Велосипедні смуги на вулиці Солом’янській протяжністю 3,7 кілометра поєднують наявну велодоріжку на Волгоградській і магістральний веломаршрут «Солом’янка – Центр», який має пройти через Солом’янську площу (зараз його ще немає, проєкт розглядає державна експертиза).

Крім того, на Солом’янській на перехрестях з Волгоградською/Андрія Головка та Максима Кривоноса/Генерала Шаповала влаштували коробчасту розмітку. Вона позначає проїжджу частину в межах регульованого перехрестя, на яку за правилами дорожнього руху заборонено в’їжджати під час затору або інших перешкод. Це перша така розмітка в Києві.

За словами Густєлєва, у 2022 році під час ремонту на бульварі Лесі Українки також змінять схему дорожнього руху, там з’являться окремі велосипедні смуги, смуги громадського транспорту й автомобільні смуги.


Схему організації дорожнього руху змінили на Бессарабській площі. Там облаштували новий пішохідний перехід через Крутий узвіз, а на вулиці Басейній зробили двосторонню велосипедну доріжку між бульваром Лесі Українки та Хрещатиком, її відокремили від авто делініаторами.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: Олександр Густєлєв