Із 20 кандидатів на посаду міського голови Києва 13 політиків платили за рекламу у Facebook, свідчить дослідження громадського руху «Чесно».

10 кандидатів платили за просування персональних сторінок, двоє – лише «робочих», і один купував рекламу для обох типів сторінок.

За рекламу на персональних сторінках у Facebook 10 кандидатів сумарно заплатили 126 тисяч доларів. Найбільше витратила Ірина Верещук – майже 69 тисяч доларів. Водночас переможець виборів Віталій Кличко витратив на платну рекламу у Facebook 26 тисяч доларів.

Тим часом адміністратори сторінок, які просували Сергія Притулу, заплатили фейсбуку протягом вересня-жовтня 40 тисяч доларів.

За рекламу сторінок, які просували Андрія Пальчевського, Facebook отримав 143 тисячі доларів.

Сторінка, яка рекламувала Борислава Березу, заплатила фейсбуку 13 тисяч доларів.

Сергій Попов вклав у рекламу 5,5 тисяч доларів з персональної сторінки та 8,9 тисяч з «робочої».


 25 жовтня в Україні відбувся перший тур місцевих виборів. У Києві пост міського голови знову обійняв Віталій Кличко, а до міської ради пройшли сім партій: «Європейська солідарність», «Удар», «Єдність», «ОПЗЖ», «Батьківщина», «Слуга народу» та «Голос».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі