У третьому кварталі 2020 року споживачі витратили 28 мільярдів доларів на мобільні застосунки, ідеться у звіті App Annie. Це рекордна сума, кажуть у звіті.

На iOS витрати зросли на 20% (до 18 мільярдів доларів), а на Google Play – на 35% (понад 10 мільярдів доларів).

App Annie

За цей час люди в усьому світі придбали й завантажили 33 мільярди нових програм. Завантаження в Google Play зросли на 10%, а на iOS – на 20% проти 2019 року.

Вони також витрачали понад 180 мільярдів колективних годин на використання  застосунків упродовж липня, серпня та вересня 2020 року. Це на 25% більше, ніж у 2019 році.

App Annie

Найпопулярнішими застосунками стали TikTok, Facebook, WhatsApp Messenger, Zoom, Google Meet, Instagram.

App Annie

 У 2019 році середній час однієї людини, проведений у мобільних застосунках, становив 3 години 40 хвилин. Це на 35% більше, ніж у 2017-му, ідеться у звіті.

 App Annie – платформа для аналітики й отримання даних про використання мобільних застосунків та інтернету.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі