Бренди зможуть обмежувати розміщення реклами лише біля обраних преміумакаунтів за допомогою функціоналу Creator Targeting, кажуть у блозі соцмережі X (раніше – Twitter).

Так рекламодавці отримають більше контролю над налаштуваннями відеореклами в кабінеті X Ads Manager. Таке рішення ухвалили для поліпшення контролю над поєднанням контенту, реклами і його чутливості, коментують розробники.

Вони також анонсують можливість показу реклами лише в окремому профілі, щоб повністю уникнути розміщення реклами поряд із небажаним контентом і поліпшити комунікацію між брендом і користувачами на основі їхніх уподобань у соцмережі.

   

У блозі соцмережі X (Twitter) розповіли про плани компанії на 2024 рік, серед яких «поліпшення реклами» й можливостей пошуку за допомогою штучного інтелекту й запуск P2P платежів, тобто грошових переказів від однієї людини іншим людям.

   

Наприкінці липня 2023-го соцмережа змінила лого на Х й оновила кольорове оформлення, а у вересні Ілон Маск заявив, що хоче зробити X (Twitter) повністю платним. Також стало відомо, що платформа планує збирати біометричні дані користувачів і видалити функцію блокування.

   

Політика Ілона Маска в X (Twitter) допомогла поширити російську пропаганду, свідчить звіт Єврокомісії.