Дві українські агенції ввійшли до п’ятірки незалежних агентств Європи в рейтингу Effie Index 2021.

Це Gres Todorchuk і Postmen. Водночас агентство Gres Todorchuk очолило рейтинг у Європі й потрапило до топ-3 у світовому рейтингу.

Крім того, мережа супермаркетів «Сільпо» ввійшла до десятки найефективніших брендів за рейтингом Effie Index 2021, посівши восьме місце.

Рекламні кампанії «Сільпо» розробляли як самостійно, так і з комунікаційною агенцією Gres Todorchuk.

Effie Awards Ukraine відзначили нагородами три кампанії, які мережа реалізувала протягом 2021 року: зізнання в любові іншим мережам супермаркетів на честь Дня святого Валентина; історія про те, як «Сільпо» створив булочку на честь дівчинки, що народилася в день, передбачений у чеку, а також корпоративний серіал «Сільпо», де обігрували історії з робочого життя.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Effie Index визначає й оцінює найефективніші агентства, маркетологів, бренди, рекламні мережі й холдинги, аналізуючи дані фіналістів і переможців конкурсів Effie Award по всьому світу.

Рейтинг 2021 року включає фіналістів і переможців Effie Award, оголошених у період з 1 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року, зокрема фіналістів і переможців української програми Effie Awards 2021.

Хто отримав Effie Awards Ukraine 2021, дивіться тут.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі