18 грудня найуспішніші українські рекламні кампанії отримали нагороди Effie Awards Ukraine 2020.

Гран-прі отримало агентство Initiative за кампанію «А моно змінити банкінг на рівні країни? Mono!» для monobank».

Gres Todorchuk стала найефективнішою комунікаційною агенцією 2020 року.

«Золото» в номінаціях

 «Рекламні кампанії в період COVID-19 в Україні» – Gres Todorchuk за кампанію для «Нової пошти» та Креативна агенція Вертіго за кампанію для «Планета Кіно».

 «Ресторани, готелі, кейтерінг» – агентство McCann Kyiv за кампанію «Браунітерапія» для Veterano Brownie.

 «Ребрендинг» – агентство ТОВ «Барт’н’Фінк» за іміджеву кампанію для «Люксоптика».

 «PR, корпоративна репутація» – Gres Todorchuk за кампанії для «Нової пошти» та «Сільпо».

  «Досвід роботи з брендом» – агентство [isdgroup] за кампанію для IDS Borjomi Ukraine.

 «Позитивні зміни - соціальне благо: бренди» – агентство: plusone за реалізацю проєкту для «Промприлад.Реновація». 

 «Брендований контент та послуга» – агентство ODDEE agency за кампанію Pit Bull Fight для «ГК Нові Продукти».

 «Кампанії з короткостроковим ефектом» – агентство «Оптімум Медіа Україна» за кампанію Children need their parents для McDonald's.

З повним списком переможців Effie Awards Ukraine 2020 можна ознайомитися за посиланням.


Премія Effie Awards заснована в Нью-Йорку, США, у 1968 році. Effie відзначає ефективність у всьому світі – понад 50 програм на глобальному, регіональному та національному рівнях. Мета премії – заохочувати ефективні проєкти у сфері маркетингу і сприяти розвитку галузі.

Effie Awards Ukraine – щорічна нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні. Це національний етап відбору найефективніших проектів світу. Організатором Effie Awards Ukraine є Всеукраїнська рекламна коаліція, яка в 2005 році році отримала ексклюзивне право на проведення премії в Україні.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Effie