44% українців обирають бренди з огляду на їхню політичну позицію, позицію щодо підтримки армії, мову спілкування чи факт співпраці з РФ. Такі результати опитування дослідницької компанії Gradus Research.

Дослідники запитали українців, які аспекти діяльності брендів впливають на їхнє рішення про купівлю товарів або послуг (окрім ціни). Визначальними виявилися активності брендів, як-от допомога ЗСУ та ведення бізнесу в Росії. На це звертають увагу 44% і 34% респондентів відповідно.

Для 21% опитаних важливо, чи залучений бренд до волонтерської діяльності. Наявність зрозумілої політичної позиції – важливий аспект для 18% покупців. 16% українців стежать за тим, якою мовою комунікує бренд.

Найчутливішими до бренд-активізму виявилися представники вікової групи 18–24 роки. «Саме вони найпильніше придивляються, чи сходяться цінності бренда з їхніми особистими цінностями й громадянською позицією. І саме молодь найбільше серед усіх інших висуває запит на соціальну відповідальність компаній, тому в них перелік основних запитів більший. Вони звертають увагу й на волонтерську діяльність, і на політичну позицію бренду», – відзначають у Gradus Research.

Водночас у віковій групі 45–60 років найбільше людей, які під час покупки звертають увагу тільки на характеристики товару і його доступність. Серед цієї категорії 30% респондентів виявилися зовсім не чутливими до бренд-активізму.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Десятки західних компаній, які заявляли про вихід з РФ, досі активні на російському ринку. Серед тих, хто зайняв вичікувальну позицію, – ExxonMobil, Alphabet, Toyota й Microsoft, свідчить аналіз Київської школи економіки.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі