Рекламний ролик французької мережі супермаркетів Monoprix, знятий під Києвом українською продакшн-студією Family Production, увійшов до шортлисту фестивалю реклами «Каннські леви 2019». Це другий шортлист студії на цьогорічному фестивалі.

Ролик Monoprix

У ролику рекламують сервіс, який дає змогу за допомогою мобільного застосунку оминути черги в магазинах. Для цього використали ілюстрацію з первісними людьми.

«Це одна з наших улюблених робіт 2019 року. Людей обмащували глиною і поливали потім зі шлангів», – розповідає The Village Україна продюсер Family Production Данило Каптюх. «Було складно, але цікаво. Врешті команда отримала величезне задоволення від роботи», – додає продюсерка Анастасія Буковська. 

Основною локацією для зйомок стало місце неподалік Києва / Monoprix

Це спільний проєкт Family Production з французькою агенцією Rosapark і студією Partizan. Як режисер за нього відповідав французький фахівець Антуан Барду-Жаке, відомий за фільмом «Місячна афера» з Роном Перлманом («Хеллбой») і Рупертом Ґрінтом («Гаррі Поттер»).

Відео зі зйомок ролика Monoprix

 Фестиваль «Каннські леви» щорічно проходить у Каннах та фіксує досягнення в креативних комунікаціях і рекламі. Відзнака фестивалю є однією з найпрестижніших у цій сфері.

 Family Production – продакшн-студія, що виробляє рекламні ролики для українських та західних брендів. Серед клієнтів – McDonald’s, Philips, Nivea, Dior, Vodafone і Київстар. Для бренду Schweppes студія зняла у Києві ролик від режисера фільму «Найвеличніший шоумен».

 У 2018 році Family здобули три «Каннські леви» за співпрацю з Diesel, зняту на мості на Троєщину.

 Також артдиректор Banda Agency Ілля Ануфрієнко та Катерина Ануфрієнко здобули срібло на фестивалі молодих креативників Young Lions 2019 у Каннах.

Обкладинка: Monoprix