Бренд Etnodim презентує нову колецію, присвячену українському виданню 20 століття «Нова Хата».

До колекції ввійшли дві сорочки, що «не привʼязані до гендерних уявлень про одяг». Сорочки прикрасили орнаментами з обкладинок і сторінок видання журналу «Нова Хата».

Журнал «Нова Хата» видало львівське видавництво в 1925 році. Воно стало альтернативою тодішнім польським журналам. «Журнал надихнув міську інтелігенцію відроджувати й зберігати українську спадщину, поєднуючи її з тенденціями нового зразка», – кажуть в Etnodim.

Сорочку «Нова Хата 1925» прикрасили малюнками з обкладинки третього випуску журналу. Графіка авторства Миколи Бутовича поєднує геометрію з рослинністю, а дизайнери Etnodim помістили оздобу на манжет рукава й класичний комір вбрання, кажуть у бренді.

Для оформлення сорочки «Нова Хата 1930» використали листівки «Взори полтавські», основним акцентом стала геометрично стилізована квітка.

Капсульна колекція вже доступна для замовлення на сайті, а також у київському магазині за адресою вулиця Верхній Вал, 58/28.

 

Український бренд одягу Etnodim випустив збірку з гуцульськими колядками, а також створив різдвяний фільм. У книзі «Аби си ни загубило» зібрали колядки, співанки, пісні й оповідки з Криворівні. Збірку уклав український фотограф Артем Горайзон.