Засновниця бренду Bevza Світлана Бевза разом з Антоном Бєлінськім – головним стилістом проєкту, провели зйомку під назвою «Житня сила» на території Київської філії хлібзаводу «Кулиничі». «Головною метою ініціативи було привернути ще більше уваги до глобальної кризи, яка чекає на світ, а також розповісти про ціну, за яку сьогодні кожен із нас отримує хліб до столу».

Хлібзавод «Кулиничі» щоденно забезпечує хлібом дев'ять областей України: Харківську, Полтавську, Сумську, Київську, Чернігівську, Черкаську, Кіровоградську, Житомирську та Дніпропетровську області. Нині працюють три хлібозаводи у Харківській, Полтавській та Київська область працює на повну потужність, що дає змогу щоденно матеріально забезпечувати вищезазначені регіони хлібом, виробляючи 450 тисяч найменувань на добу.

«Ця історія висвітлює працю людей, які забезпечують хлібом всю нашу країну. Мені було дуже важливо передати цей дорогоцінний, неймовірний запах свіжого хліба з печі та шалену працю, яка зазвичай залишається за кадром, тому що в першу чергу артдірекшн для мене – це особисті історії, які я розповідаю», – каже стиліст зйомки Антон Бєлінський.

У зйомці представлені речі з колекції Bevza SS23.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі