Національне управління з аеронавтики і дослідження космічного простору NASA, ймовірно, виявило першу потенційну екзопланету за межами галактики Чумацький Шлях.

Можливу екзопланету знайшли в сусідній спіральній галактиці Вир. Учені вважають, що відстань до неї становить приблизно 28 мільйонів світлових років.

Потенційна планета оберталася довкола зірки із зіркою-компаньйоном, яка приблизно у 20 разів масивніша за Сонце. Учені прогнозують, що вона може бути розміром із Сатурн.

Однак учені поки не можуть підтвердити, що це справді перша планета за межами Чумацького Шляху. Щоб упевнитися в цьому, потрібно близько 70 років аби знову пройти перед зіркою.

«На жаль, щоб підтвердити, що це саме планета, нам, імовірно, доведеться чекати десятиліття, щоб побачити ще один транзит», – сказала співавтор дослідження Ніа Імара з Каліфорнійського університету.

Наразі вчені виявили понад чотири тисячі екзопланет, але всі вони перебувають у Чумацькому Шляху на відстані, меншій за 3 тисячі світлових років від Землі.

Здебільшого екзопланети виявляють під час спостереження за невеликими провалами світла, які відбуваються, коли планети проходять перед своєю зіркою. Вивчаючи характеристики цих провалів, учені можуть встановити їхній розмір і близькість до Сонця.

Читайте «Нормальні новини» в телеграмі