Українці почали в 1,5 раза частіше замовляли мексиканську їжу, свідчить річна аналітика компанії Glovo. Команда сервісу називає мексиканську кухню «найбільшим відкриттям 2022-го й головним фуд-трендом на 2023 рік».

Яку ще кухню обирали українці

Кількість замовлень із мексиканськими стравами у 2022-му зросла на 157%, як порівняти з попереднім роком. Також помітно зріс попит на близькосхідну й італійську кухні – на 41% і 31% відповідно.

Водночас найпопулярнішими залишаються американська, італійська й азійська кухні, а серед страв найчастіше замовляють бургери, піцу й суші.

Серед загальносвітових трендів у Glovo відзначили зростання попиту на вегетаріанські страви на 57%.

Яка рекордна кількість замовлень

Рекордна кількість доставлень на одного користувача в Україні у 2022-му склала 693 замовлення.

Загалом найбільшу кількість замовлень українці роблять у п’ятницю, тимчасом як серед 25 країн, де представлений сервіс, найбільш завантажений день для кур’єрів – неділя.

Де найщедріші чайові

Найщедрішими на чайові були користувачі Glovo в Чорноморську, Трускавці й у Мукачево, а у світі найбільше чайових кур’єри отримували в Хорватії, Іспанії й Італії.

Що замовляють, окрім їжі

У 2022-му «суттєво» зросла популярність доставки непродовольчих товарів, відзначають у Glovo. Кількість замовлень у категорії «Технології» збільшилася в 9,5 раза, найпопулярнішим товаром став USB-кабель.

Уп’ятеро частіше замовляли продукцію в категорії «Догляд за тваринами», зокрема корм. Також на 32% зріс попит у категорії «Подарунки», найчастіше користувачі в Україні дарували продукцію з категорії «товари для дорослих».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У грудні 2022-го Glovo відновив роботу в Миколаєві після майже 10 місяців відсутності.


Ми публікували конспект виступу Дмитра Расновського (Glovo) на «РестоПрактиках» у Варшаві про тренди в доставці їжі на 2023 рік.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі