Британський ритейлер Marks & Spencer наступного тижня відмовиться від етикеток «придатний до» (best before) на овочах і фруктах, пише The Guardian. 

Клієнти визначатимуть, чи продукт придатний до вживання, за виглядом та запахом. Це допоможе зменшити кількість харчових відходів.

«Ми закликаємо більше супермаркетів запобігати утворенню харчових відходів, прибираючи етикетки з датою на свіжих продуктах, аби люди могли натомість користуватися власними судженнями», – сказала Кетрін Девід, директор Wrap –благодійної організації, що займається утилізацією харчових відходів.

Етикетка «придатний до» (best before) відрізняється від «вжити до» (use by). Остання попереджає про терміни, після яких їжу небезпечно вживати, водночас перша вказує лише на естетичний вигляд продукту.

Прибрати терміни придатності наважились уже Tesco, найбільша мережа супермаркетів Великобританії та німецький супермаркет Lidl. 

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі