Агентство з дизайну брендів Pearlfisher розробило новий дизайн для паковання їжі мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s. Це вперше за п’ять років.

Великі написи на упаковках будуть замінені на графічні значки.

Для значків використали єдиний стиль. Редизайн має додати клієнтам McDonald’s «відчуття радості й легкості», кажуть дизайнери.

«Наше завдання полягало в тому, щоб з’ясувати, що особливого в кожному пункті меню, і розробити систему, яка допоможе зрозуміти це клієнтам», розповів виданню Creative Review креативний директор Pearlfisher Метт Сіа.

Для паковання кожного продукту дизайнери спробували знайти основну деталь і зобразити її. Наприклад, на коробці бургера з рибою буде зображення хвилі, на чизбургері  сир, що розплавився.

Упакову спробували зробити функціональною, легко впізнаваною, мінімалістичною й позитивною, додав Метт Сіа.


Попередній редизайн McDonald’s проводили у 2016 році. Тоді почали використовувати на упакові великі написи.

Дизайн McDonald’s, розроблений у 2016 році. Фото: McDonald’s, Facebook

McDonald’s з 2018 року почала використовувати паперові соломинки замість пластикових у Великобританії й Ірландії. У компанії заявляли, що вони екологічні, проте паперові трубочки не підлягають переробленню.

McDonald’s почав тестувати продажі бургера з веганською котлетою – McPlant. Першими країнами для експерименту стали Данія та Швеція.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка й фото: Pearlfisher