Вперше з 1987 року річні продажі вінілу перевищили продажі компакт-дисків у США, свідчать дані Асоціації звукозаписної індустрії Америки (RIAA).

Споживачі купили 41,3 мільйона вінілових платівок у 2022 році порівняно з 33,4 мільйонами компакт-дисків. При цьому, 50% покупців платівок не мали програвача, йдеться у дослідженні компанії Luminate. 

Ріст продажів вінілу пов'язують не лише із зростанням популярності, а й зі зниженням популярності компакт-дисків. Доходи від вінілу підскочили до 1,2 мільярда доларів у 2022 році, що на 17% вищі за доходи від компакт-дисків.

«Частка людей купує вініл, тому що вони суперфанати, тож навіть якщо у них насправді немає вертушки, вони все одно прагнуть підтримати виконавця та мати сам артефакт», — сказав Роб Кратчлі  в інтерв’ю The Times of London у 2020 році.

Опитування Luminate у 2023 році підтвердило ці слова. Luminate визначає суперфанів як «слухачів музики, які витрачають на музику більше часу та грошей, вони активно відкривають для себе нову музику, беруть участь у пов’язаних з музикою заходах у соціальних мережах і планують відвідати подію з живою музикою в наступні 12 місяців».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі