The Village Україна спілкується з людьми, які приїхали на фінал Ліги чемпіонів до Києва.

Фото: Наті Авдєєва

26 травня НСК «Олімпійський» прийме головний матч клубного футболу в Європі – фінал Ліги чемпіонів. На вирішальну гру до Києва прилетіли вболівальники «Ліверпуля» та «Реала» – і не лише з Англії та Іспанії. Ми запитуємо у них, як вони доїхали до України, як бронювали житло і чого очікують від фіналу.

«Складно прогнозувати матч, він може закінчитися перемогою обох команд. У «Реала» є Кріштіану Роналду – якщо ми його зупинимо, то все буде гаразд. З іншого боку, у нас є Мохамед Салах, і Мадриду треба буде зупинити його»

Іан (Велика Британія)

уболівальник «ліверпуля»

Я розробник програмного забезпечення, працюю з системами мобільного зв’язку. До цього я вісім років служив в армії, у Перській затоці. Я з Ліверпуля, з дитинства вболіваю за місцеву футбольну команду. Це мій перший фінал Ліги чемпіонів із клубом.

Ми знайшли житло у селі Гора поблизу Борисполя – звідти близько до аеропорту. Помешкання обійшлося нам не дуже дорого. Справа в тому, що ми подбали про нього заздалегідь – ще після перемоги «Ліверпуля» у чвертьфінальній стадії турніру над «Манчестер Сіті». Тобто ми вірили, що наша команда пройде до фіналу. А бронювання житла можна було б і скасувати.

Більша проблема – із прямим авіасполученням Ліверпуля та Києва. Напряму прилетіти до вас із Ліверпуля можна тільки за великі гроші – близько тисячі фунтів в один бік. Тому я вирушив на поїзді до Манчестера, звідти перелетів до Дюссельдорфа, а вже звідти до Києва. Назад буду летіти через Мінськ, Париж і Лондон.

Пабло (Іспанія)

уболівальник «реала»

Я працюю стоматологом у місті Кадіс на півдні Іспанії. Але все життя підтримую мадридський «Реал». Я зареєстрований асоціативний член клубу.

У Києві я вперше. Це красиве місто з красивими дівчатами. Красиві хлопці, певно, теж є. (сміється) Поки ми встигли погуляти тільки в центрі, усе подобається.

Ми летіли непрямим рейсом до Києва – через Брюссель. Назад будемо повертатися через Ригу та Мадрид. Ми у місті з четверга, залишаємося до понеділка – щоб можна було як слід відсвяткувати перемогу «Реала».

««Ліверпуль» – це велика команда. Я хвилююся значно більше, ніж на попередніх двох фіналах Ліги чемпіонів. Можливо, тому що я вперше буду дивитися за матчем наживо, а не по телевізору»

Сем (Нігерія)

У мене немає квитка, але я маю намір його придбати на місці. Заздалегідь квиток купити не вдалося, та я подумав, що зможу знайти його в Києві. Дуже хотів би потрапити на гру.

Я летів до Києва з Нігерії непрямим рейсом, із пересадкою в Катарі. Забронював місце у готелі в центрі міста, із цим проблем не було.

У цьому матчі я підтримуватиму «Ліверпуль», але взагалі моя команда – «Челсі». Я приїхав, щоб побачити Роналду і Салаха – це два найкращі гравці світу на даний момент.

Шон (Велика Британія)

уболівальник «Ліверпуля»

Моя професія – водій. Уболіваю за «Ліверпуль» з дитинства. Ти не стаєш фанатом «Ліверпуля», ти ним народжуєшся. Батько бере тебе з собою на стадіон, ти з ранніх років переймаєшся цією атмосферою. Та зовсім нові враження – перший фінал Ліги чемпіонів із командою.

Я також зупинився поблизу Борисполя. Квитки на літак до Києва придбав на півфінальній стадії, перед першим матчем із «Ромою». Я летів через Краків, тому, якби «Ліверпуль» не вийшов до фіналу, я б не здавав квитки, а просто чотири днів погуляв би по Кракову.

Перші враження від Києва? Ми були тільки в центрі, прогулялися від центральних станцій метро до набережної. Річка справляє враження!

«Думаю, «Ліверпуль» рознесе «Реал» – у перші 30 хвилин матчу. Найкращі моменти наша команда у цьому сезоні проводила у перші хвилини протистоянь, і ця гра не буде винятком. Роберто Фірміно зробить цей матч. Але мій особистий герой – Джеймс Мілнер. От побачите, він буде найбільш корисним гравцем на полі»

Мануель (Іспанія)

уболівальник «реала»

Київ – дуже цікаве місто. У вас є і дуже великі, і дуже маленькі будівлі. Є і монументальні будівлі у центрі міста, і досить малі подалі від центрального району.

Ми забронювали квартиру позаду ресторану «Пузата Хата». Там досить тісно, але вдалося заощадити гроші.

Як закінчиться матч? Важко сказати, це буде непросте протистояння. «Ліверпуль» – дуже складний суперник. Ми б не хотіли грати у фіналі саме з ним. Ми вже звикли до постійних перемог над «Баварією», але з англійцями буде непросто.

Джон Ся (Китай)

уболівальник «Ліверпуля»

Ми прилетіли з Гонконга, робили пересадку у Стамбулі. Усього дорога зайняла близько 14 годин.

Ми забронювали квитки на літак та житло одразу після перемоги «Ліверпуля» на півфінальній стадії. Це обійшлося недешево, але, думаю, воно буде того варте.

У нас не так багато часу у Києві, тому що рейс назад – уже в неділю вранці. Тож ми вирішили не бронювати житло, а погуляти вночі по місту.

«Прогноз на результат матчу? Можу вказати точний рахунок: перемога «Ліверпуля» з рахунком 3:2. У цьому сезоні наша команда взяла участь у кількох іграх з багатьма голами. Думаю, весело буде і в фіналі»
Уболівальники португальського клубу «Бенфіка», схоже, приїхали підтримувати співвітчизника Кріштіану Роналду