«Пасажири Києва» та U-Cycle закликають скасувати щорічне підвищення швидкості до 80 кілометрів на годину на дорогах Києва з 1 квітня. 

Вони спрямували відповідне звернення керівникам КМДА та патрульної поліції Києва. У ньому просять скасувати рішення про підвищення швидкості на 17 вулицях, де це дозволяє Київрада. Активісти пояснюють це наявністю там зупинок маршрутного транспорту, незахищених тротуарів, нерегульованих пішохідних переходів, а також відсутністю відокремленої інфраструктури.

Швидкість руху автомобілів є вирішальним чинником тяжкості наслідків ДТП, тому будь-яке підвищення ліміту максимально дозволеної швидкості має бути обґрунтоване впровадженням відповідних інженерних рішень, що зменшать смертність на вулицях, коментують активісти. 

За їхніми словами, із врахуванням дозволеного в Україні підвищення до 20+2 кілометри на годину [в Україні діє нештрафоване перевищення швидкості на 20 км/год], влада фактично дає зелене світло водіям для швидкості 102 кілометри на годину. При цьому ДТП на швидкості понад 50 кілометрів на годину вже є смертельно небезпечним для його учасників.

Україна посідає одне з перших місць у Європі за кількістю загиблих і травмованих людей у ДТП на душу населення, а рівень організації безпеки дорожнього руху залишається вкрай низьким, кажуть в організаціях. Про це у звітах неодноразово наголошували експерти ВООЗ, Світового банку та інших міжнародних інституцій.

   

Кількість ДТП в Україні за 2023 рік зросла майже на чверть, а смертність від них підвищилася на 9%, ідеться в статистиці аварій від Патрульної поліції. У «Пасажирах Києва» зазначають, що в 2022–2023 роках у Києві внаслідок ракетних і дронових атак загинуло менше людей, ніж у результаті ДТП (69 і 186 відповідно).

Обкладинка та фото: «Пасажири Києва»