Відновлення перегінного тунелю між станціями метро «Либідська» й «Деміївська» планують завершити восени, розповів Максим Шкіль, засновник холдингу MS Capital, до якого входить компанія «Автострада», що відновлює аварійний тунель.

Для роботи залучили понад 500 фахівців із підземного будівництва, а також близько 30 одиниць техніки.

Аварійну ділянку, довжина якої становить близько 27 метрів, демонтують, а на її місці збудують нову монолітну частину тунелю.

Улітку також планували почати ремонт перегону між станціями «Тараса Шевченка» й «Почайна» на «синій» гілці метро. На думку «Пасажирів Києва», ремонт, найімовірніше, відкладуть, щоби не «відрізати» від метро ще й Оболонь.

   

Із 8 грудня через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро потяги курсують лише між «Либідською» й «Героїв Дніпра». Між станціями метро «Деміївська» й «Теремки» запустили дублювальні наземні маршрути, а також «човниковий» рух поїздів. Біля «Деміївської» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони.

Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. Що сталося з тунелем, як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро? Розбиралися з головою правління ГО «Пасажири Києва» Олександром Гречком.