У «Київпастрансі» критичний дефіцит працівників, зокрема електромонтерів контактної мережі й кабельників, пише ГО «Пасажири Києва».

«Пасажири Києва» повідомляють, що отримали фото записки служби енергетичного забезпечення та зв’язку, де пишуть про значну проблему з дефіцитом працівників.

Наразі є одна аварійна бригада контактної мережі, а також два електромонтери-кабельники. Планово контактну мережу трамвая в Києві повинні обслуговувати вісім бригад, оскільки її довжина в одну сторону становить 239,6 кілометра, а тролейбуса – 505,1 кілометра.

У службовій записці енергетики просять ввести додаткові обмеження для рухомого складу, щоби зменшити кількість аварій. Недостатнє обслуговування може призвести до значних затримок руху через пів року або рік.

Щоб вирішити проблему, потрібно збільшити заробітну плату й фінансування на обладнання й матеріали для підвищення якості ремонтів і привабливості дефіцитних професій. А також варто розпочати підготовку жінок на різні професії, зокрема водіїв, і передати частини завдань іншим виконавцям на окремі неспецифічні види робіт, зазначають «Пасажири Києва».

   

В Одесі шукатимуть і навчатимуть жінок водінню нових автобусів через дефіцит водіїв-чоловіків. Для водіння автобусів, які подарували місту німецькі партнери, наразі є лише сім водіїв із необхідних 18, які готові вийти на маршрут. На цю посаду розглядають жінок.

 

На думку засновника спільноти «Пасажири Києва» Олександра Гречка, бюджет на новий рік показує, що нічого в місті не змінюється. «Ми продовжуємо вкладати кошти в автомобільну інфраструктуру, дороги, розвʼязки, а не в громадський транспорт і велоінфраструктуру, що мають бути пріоритетні», – коментує він The Village Україна.