В Одесі запустять на маршрути низькопідлогові трамваї від «Татра–Юг», один із них уже почав курсувати містом, повідомяє спільнота Odesa Mass Transit. Це перші нові вагони в місті за вісім років.

Місто має отримати 13 трамваїв К1Т306. Їхня вартість – близько 20 мільйонів євро. Вагони придбали завдяки кредитам від Європейського інвестиційного банку. У Києві, наприклад, курсують 20 вагонів виробництва «Татра-Юг».

Вагони мають довжину 27 метрів і повністю низьку підлогу. Загальна місткість – 250 пасажирів.

Новий вагон, імовірно, має вийти на маршрут №17. «Так він продовжить багаторічну одеську традицію починати роботу нових моделей на цій лінії», – кажуть в Odesa Mass Transit.

   

Наприкінці грудня сім низькопідлогових трамваїв від «Татра-Юг» почали курсувати від Позняків до «Лісової» на маршруті №8. Наприкінці лютого 11 нових трамваїв «Татра-Юг» вийшли на маршрут №35 у Києві, який сполучає вулиці Сержа Лифаря й станцію метро «Лісова». Ще один вагон почав курсувати на маршруті №35-А від вулиці Павла Усенка до мікрорайону ДВРЗ.

Наприкінці березня Віталій Кличко повідомляв, що вісім нових трамваїв українського виробника «Татра-Юг» вийшли маршрут №33 на лівому березі Києва, який курсує з Троєщини на Дарницю. Утім, в ініціативі «Пасажири Києва» зазначали, що маршрут №33 досі не відновили. За їхніми словами, «Київпастранс» попри публічні заяви не завершив реконструкцію лінії по вулиці Алматинській на ДВРЗ.

   

У ГО «Пасажири Києва» також розробили карту з лінійними швидкостями руху трамваїв Києва. Найбільш проблемна ділянка – центр (вулиці Дмитрівська й Глибочицька), де швидкість становить від 10 км/год до 11 км/год, а також Південне Лівобережжя, Відрадний і Куренівка.