Між станціями метро «Почайна» й «Тараса Шевченка» просідають тунелі, але «великих проблем немає», повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник у інтерв’ю «Економічній правді».

Під час ремонту на цій ділянці, який планують улітку 2024 року, можуть запустити човниковий рух. Рух потягів не будуть перекривати повністю, зупинятимуть рух одним тунелем, а не двома водночас, переконує Поворозник. Найбільш імовірним сценарієм заступник Кличка називає почерговий човниковий рух одним тунелем в обидва боки.

Також інтервали між потягами метро стануть довшими. Крім того, «Київпастранс» має запустити додаткові маршрути наземного транспорту.

Раніше в КМДА повідомляли, що на час ремонту між станціями «Почайна» й «Тараса Шевченка» не закриватимуть перегін. Водночас згідно з переліком робіт у тендерній документації ідеться не про плановий капітальний ремонт, заявляють у громадській ініціативі «Пасажири Києва».

«Розкриття котловану на тунелях, що збудовані закритим способом, заміна пошкоджених тюбінгів, відновлення порушенного габариту – це явно не плановий капітальний ремонт», – відзначають транспортні експерти.

   

У грудні через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро закрили ділянку між станціями «Либідська» й «Деміївська». Біля станції метро «Деміївська» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони. Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. 

Водночас ділянка між станціями метро «Деміївська» й «Теремки» – не єдина проблемна в Києві. Ремонту потребуть, зокрема, ділянки на перегонах між станціями метро «Львівська брама» й «Золоті ворота», «Героїв Дніпра» й «Мінською», «Осокорками» й «Харківською», «Бориспільською» й «Червоним хутором». Крім того, проблемним залишається міст метро, розповідав The Village Україна голова правління ГО «Пасажири Києва» Олександр Гречко.

На більшості проблемних ділянок фіксують просідання тунелів, а між «Львівською брамою» й «Золотими воротами» – збільшення притоку ґрунтових вод через будівництва поруч, уточнювали в «Пасажирах Києва».