Попри ремонт трамвайних колій на вулицях Дегтярівській і Вацлава Гавела швидкість трамваїв не збільшилася, проаналізували в ГО «Пасажири Києва».

Напередодні на Дегтярівському шляхопроводі, який відкрили після ремонту, відновили рух трамваїв №14 і №15. Там оновили рейки й посилили монолітні плити полотна, повідомляли в КМДА.


«Пасажири Києва» порівняли сучасну швидкість трамваїв №15 із її швидкістю в травні 2023 року. Час оборотного рейсу без урахування відстою не змінився – рейс, як і раніше, триває 1 годину 52 хвилини. На маршруті №14 час зменшився на хвилину: тепер рейс триває 1:54.

Відповідно, швидкість на маршруті №14 становить 13,5 км/год, а на маршруті №15 – 13,4 км/год. Це повільніше, ніж швидкість майже всіх тролейбусних й автобусних маршрутів, кажуть у «Пасажирах Києва».

Там підрахували, що нормальна лінійна швидкість на трамвайних маршрутах за частково виділеного полотна становить 20 км/год. «Але для такого Києву потрібно вкладати мільярди не в автомобільні розвʼязки, а в якісну реконструкцію трамвайної мережі, зокрема з шумоподавленням, трамвайними платформами й пріоритетом на світлофорах», – коментують у ГО.

Там також розробили карту з лінійними швидкостями руху трамваїв Києва. Найбільш проблемна ділянка – центр (вулиці Дмитрівська й Глибочицька), де швидкість становить від 10 км/год до 11 км/год, а також Південне Лівобережжя, Відрадний і Куренівка.

   

Для автівок і трамваїв відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом 20 грудня. Шляхопровід побудували в 1963 році, і відтоді капітально не оновлювали, він був в аварійному стані. Новий шляхопровід має більшу ширину, висоту й довжину, ніж попередній. Оновлені параметри збільшать пропускну спроможність до 45 000 автомобілів на добу, вважають у КМДА.